ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA A OTRZYMASZ KUPON RABATOWY -10% NA CAŁY KOSZYK
DARMOWA WYSYŁKA OD 250 zł!

§ 1. Postanowienia ogólne

1.1 Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Marzeo.pl.

1.2 Sklep internetowy Marzeo.pl prowadzony jest przez firmę Tomasz Sypko, z siedzibą w Rzeszowie przy ulicy Sasanki 34, NIP 813-345-09-099, REGON 108930311.

1.3 Definicje:

a) Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.marzeo.pl, za pośrednictwem którego Klient może dokonywać zakupów,

b) Sprzedawca – Tomasz Sypko, ul. Sasanki 34, 35-604 Rzeszów, NIP 813-345-09-099, REGON 108930311, prowadząca sklep internetowy Marzeo.pl,

c) Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w sklepie internetowym Marzeo.pl,

d) Towar – rzecz ruchoma oferowana przez Sprzedawcę w sklepie internetowym Marzeo.pl,

e) Umowa – umowa sprzedaży zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego Marzeo.pl.

1.4 Warunkiem dokonania zakupów w sklepie internetowym Marzeo.pl jest zapoznanie się z regulaminem i jego akceptacja.

1.5 Zamieszczanie w sklepie internetowym Marzeo.pl ofert towarów nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.

1.6 Sklep internetowy Marzeo.pl zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany te nie będą miały wpływu na umowy zawarte przed ich wprowadzeniem.

1.7 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

§ 2. Warunki składania zamówień

2.1 Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez stronę internetową sklepu Marzeo.pl.

2.2 Składając zamówienie, Klient zobowiązuje się do podania poprawnych danych kontaktowych, adresowych oraz danych dotyczących sposobu realizacji zamówienia.

2.3 Sklep internetowy Marzeo.pl zastrzega sobie prawo do kontaktu z Klientem w celu potwierdzenia zamówienia lub uzyskania dodatkowych informacji.

2.4 Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia jego przyjęcia oraz potwierdzenia dokonania płatności przez Klienta, o ile taka płatność jest wymagana.

2.5 W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie, a wszelkie dokonane przez niego płatności zostaną zwrócone.

2.6 Sklep internetowy Marzeo.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku stwierdzenia, że dane podane przez Klienta są nieprawdziwe lub istnieją okoliczności wskazujące na to, że zamówienie może naruszać przepisy prawa lub dobre obyczaje.

2.7 Ceny towarów podane w sklepie internetowym Marzeo.pl są wyrażone w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.

2.8 Sklep internetowy Marzeo.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów oraz wprowadzenia promocji w każdym czasie, przy czym zmiany te nie będą miały wpływu na umowy zawarte przed ich wprowadzeniem.

§ 3. Dostawa towaru

3.1 Towary zakupione w sklepie internetowym Marzeo.pl są dostarczane na terenie Polski.

3.2 Koszty dostawy są określane w trakcie składania zamówienia i zależą od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz wagi i gabarytów przesyłki.

3.3 Termin realizacji zamówienia zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz dostępności produktów, jednakże nie przekroczy 14 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, chyba że Klient zostanie poinformowany o dłuższym czasie oczekiwania na dostawę.

3.4 Sklep internetowy Marzeo.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikłe z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, takich jak: błędne lub niepełne dane adresowe, niemożność kontaktu z Klientem, brak możliwości wydania przesyłki przez przewoźnika, warunki atmosferyczne, sytuacje nadzwyczajne itp.

3.5 W momencie otrzymania przesyłki od przewoźnika, Klient powinien dokładnie sprawdzić stan opakowania oraz zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub braku części zamówienia, Klient powinien sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.

3.6 W przypadku, gdy Klient nie odbierze przesyłki z przyczyn leżących po jego stronie, przesyłka zostanie zwrócona do Sklepu Marzeo.pl. W takiej sytuacji, Klient ponosi koszty ponownej wysyłki lub ma prawo odstąpić od umowy i otrzymać zwrot zapłaconej kwoty za towar, pomniejszonej o koszty zwrotu przesyłki.

3.7 Klient może wybrać możliwość odbioru zamówionych towarów w punkcie odbioru osobistego. Sklep internetowy Marzeo.pl zastrzega sobie prawo do zmiany punktu odbioru, o czym Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony.

3.8 Klient ma obowiązek sprawdzenia towarów w momencie odbioru. W przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowej lub jakościowej towarów, Klient powinien niezwłocznie zwrócić się do pracownika Sklepu Marzeo.pl.

§ 4. Płatności

4.1 Sklep internetowy Marzeo.pl umożliwia Klientowi dokonywanie płatności za zamówione towary na następujące sposoby: a) przelewem na konto bankowe Sklepu Marzeo.pl; b) płatnością elektroniczną za pośrednictwem systemu płatności online;

4.2 W przypadku wyboru płatności przelewem na konto bankowe Sklepu Marzeo.pl, Klient zobowiązany jest dokonać przelewu w terminie 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku wpłaty w tym terminie, zamówienie zostanie anulowane.

4.3 W przypadku wyboru płatności elektronicznej za pośrednictwem systemu płatności online, Klient zostanie przekierowany na stronę operatora płatności, gdzie dokona płatności zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

4.4 Wszystkie ceny podane w Sklepie Marzeo.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

4.5 Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje na podany przez siebie adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz informacje dotyczące płatności.

4.6 Sklep internetowy Marzeo.pl zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towaru przed zawarciem umowy, o czym Klient zostanie poinformowany przed dokonaniem płatności.

4.7 W przypadku wystąpienia nieprawidłowości związanych z płatnością za zamówienie, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z pracownikami Sklepu Marzeo.pl w celu wyjaśnienia sytuacji.

4.8 Sklep internetowy Marzeo.pl nie ponosi odpowiedzialności za problemy związane z płatnościami wynikłe z działania operatorów płatności online.

§ 5. Zwroty i reklamacje

  1. Klient mający status konsumenta może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

  2. Towar wykonany na indywidualne zamówienie, zawiera elementy czyniące go niemożliwym do dalszej odsprzedaży innemu klientowi. Zgodnie z art. 38. ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta nie ma możliwości zwrotu/wymiany towaru spersonalizowanego według wymagań klienta.

  3. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład listem poleconym lub pocztą elektroniczną.

  4. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest zwrócić towar na własny koszt, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy.

  5. Sklep dokonuje zwrotu zapłaty za zwrócony towar w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru przez Sklep.

  6. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

  7. W przypadku wykrycia wad fabrycznych lub uszkodzeń powstałych w trakcie transportu, Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z rękojmi lub gwarancji.

  8. Reklamacje dotyczące wad fabrycznych lub uszkodzeń powstałych w trakcie transportu należy zgłaszać na piśmie, na adres Sklepu lub drogą elektroniczną.

  9. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać numer zamówienia, opis wady towaru oraz ewentualne okoliczności jej powstania.

  10. Sklep rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sklep informuje Klienta drogą elektroniczną lub pisemnie.

  11. W razie potrzeby Sklep może poprosić Klienta o dostarczenie towaru w celu zbadania wady lub uszkodzenia.

  12. W przypadku uznania reklamacji przez Sklep, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. W razie niemożliwości naprawy lub wymiany, Sklep zwraca Klientowi koszt zakupu towaru.

  13. Klient, który jest konsumentem, może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym skorzystać z mediacji lub arbitrażu. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

  14. Klient zobowiązany jest do przestrzegania instrukcji dotyczących użytkowania towaru, zawartych w jego opakowaniu lub dołączonych do niego instrukcjach. W przypadku niewłaściwego użytkowania towaru,

§ 6. Gwarancje i rękojmie

  1. Sprzedający udziela Kupującemu gwarancji na sprzedawany towar, zgodnie z warunkami określonymi w karcie gwarancyjnej lub w ofercie danego produktu.

  2. W przypadku wadliwego towaru, Kupujący może skorzystać z przysługującej mu rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

  3. Reklamacje z tytułu rękojmi należy zgłaszać na adres e-mail lub pisemnie na adres Sprzedającego w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia wady towaru.

  4. W przypadku stwierdzenia wady towaru, Kupujący może złożyć reklamację w formie pisemnej lub drogą elektroniczną.

  5. W reklamacji należy podać dane Kupującego, datę zakupu, nazwę wadliwego produktu oraz opis wady.

  6. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.

  7. W przypadku uznania reklamacji przez Sprzedającego, Kupujący ma prawo do wymiany towaru na wolny od wad lub do zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.

  8. W przypadku wystąpienia wady towaru, Kupujący może także skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru.

  9. Gwarancja producenta lub dystrybutora nie wyłącza lub nie ogranicza praw Kupującego wynikających z rękojmi.

  10. W przypadku reklamacji towaru z powodu wady, Sprzedający pokrywa koszty wysyłki reklamowanego towaru.

  11. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku stwierdzenia, że wada towaru powstała z winy Kupującego lub była skutkiem niewłaściwego użytkowania towaru.

  12. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towaru przez Kupującego.

  13. Postanowienia niniejszego paragrafu nie wyłączają ani nie ograniczają praw Kupującego wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady fizyczne i prawnych.

§ 7. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Kupujących jest Sprzedający.

  2. Dane osobowe Kupujących są przetwarzane w celu realizacji umowy sprzedaży oraz w celach marketingowych, wyłącznie na podstawie zgody Kupującego.

  3. Kupujący ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji umowy sprzedaży.

  5. Dane osobowe Kupujących są chronione zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO.

  6. Kupujący ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku naruszenia przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

  7. Administratorem danych jest Sprzedający, którego dane kontaktowe znajdują się na stronie internetowej Sklepu.

  8. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych Kupujących znajdują się w Polityce prywatności Sklepu, dostępnej na stronie internetowej Sklepu.

§ 8. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie spory wynikłe z umowy sprzedaży będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.

  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu Sklepu w dowolnym momencie, o czym Kupujący zostanie poinformowany za pośrednictwem strony internetowej Sklepu oraz na podany przez Kupującego adres e-mail.

  3. W przypadku zmiany regulaminu Sklepu, Kupujący ma prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z korzystania z usług Sklepu w terminie 14 dni od daty wprowadzenia zmian.

  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

  5. Regulamin Sklepu wchodzi w życie z dniem 1 maja 2023 roku.

§ 9. Regulacje dotyczące wykorzystania plików cookies

  1. Sklep internetowy Marzeo.pl używa plików cookies, czyli małych plików tekstowych, które są przechowywane na urządzeniach Kupujących w celu ułatwienia korzystania ze Sklepu oraz dostosowania go do potrzeb Kupujących.

  2. Pliki cookies nie przechowują żadnych danych osobowych Kupujących i nie są wykorzystywane do zbierania informacji w celach innych niż wymienione w ust. 1.

  3. Kupujący ma prawo do wyłączenia obsługi plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

  4. Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystania plików cookies w Sklepie znajdują się w Polityce prywatności, dostępnej na stronie internetowej Sklepu.

§ 10. Warunki sprzedaży produktów na wyprzedaży lub promocji

  1. Sprzedawane w ramach wyprzedaży lub promocji produkty są objęte takimi samymi gwarancjami i rękojmią jak produkty sprzedawane poza promocją.

  2. W przypadku produktów sprzedawanych na wyprzedaży lub promocji, Sprzedający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości dostępnych produktów oraz czasu trwania promocji.

  3. Informacje dotyczące wyprzedaży lub promocji, w tym czasu trwania oraz zasad nabywania produktów, są zamieszczane na stronie internetowej Sklepu.

§ 11. Regulacje dotyczące dostępności produktów

  1. Sklep internetowy Marzeo.pl dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Kupującym pełną dostępność wszystkich oferowanych produktów.

  2. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z powodu braku dostępności produktu, Sprzedający niezwłocznie poinformuje Kupującego o tym fakcie oraz zaproponuje alternatywne rozwiązanie lub anulowanie zamówienia.

  3. Informacje na temat dostępności produktów są aktualizowane na bieżąco na stronie internetowej Sklepu.

§ 12. Regulacje dotyczące odpowiedzialności sklepu internetowego w razie awarii systemu lub utraty danych

  1. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Sklepu oraz ochronę danych Kupujących.

  2. W przypadku awarii systemu lub utraty danych, Sprzedający niezwłocznie podejmuje działania w celu przywrócenia poprawnego działania Sklepu oraz odzyskania utraconych danych.

  3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z awarii systemu lub utraty danych, jeżeli są one wynikiem czynników niezależnych od Sprzed

Koszyk

0
image/svg+xml

Brak produktów w koszyku.

Kontynuuj do dostawy